Persil

Kuidas kaitsta oma nahka?

Kuidas kaitsta oma nahka?

1. Tarbi piisavalt vett
Keha veevajaduse rahuldamine on tähtis ka naha sobiva niiskustaseme hoidmisel. Minimaalselt peaks päevas tarbima 1,5l vett.

2. Söö häid rasvu
Kuiv nahk ei sisalda piisavalt lipiide ja ei ole selle pärast võimeline säilitama oma niiskust ja kaitsevõimet. Rasvade omandamine on nahale oluline, sest aitab sellel kiiremini taastuda ja hoiduda ärritusest ning sügelemisest. Dieeti pidades tuleb süüa piisavalt häid, tervislikke rasvasid, nagu lõhe, sardiinid, makrellid või heeringas.

3. Hoidu negatiivsetest mõjudest
Hoidu suitsetamisest, liigsest alkoholitarbimisest, õhusaastest, mis toodavad vabu radikaale. Nende mõjude takistamiseks söö antioksüdante sisaldavaid toite, nagu mustsõstrad, vaarikad, maasikad, peet, artišokk, spargel, brokoli, kollane paprika, punane kapsas, oad jne.

4. Ära hõõru, vaid pühi
Duši alt tulles kuivata end pehme rätikuga ilma kõvasti hõõrumata, eriti nägu - parem on õrnalt tupsutada kui jõuliselt hõõruda. Kord kuus võiksid kasutada koorijat. See aitab eemaldada surnud naha, mis tuhmistab naha läiget. Samuti stimuleerib see tsirkulatsiooni ja muudab naha elastsemaks.

5. Lõõgastu
Negatiivne stress pole kindlasti hea kaaslane. See nõrgestab nahka ja rikub selle loomulikku ilu: kuiv nahk muutub stressi toimel veelgi kuivemaks. Vali oma relv selle vastu võitlemiseks: sport, hobid, lõõgastumine või miks ka mitte üks hea massaaž eeterlike õlidega.