Persil

Auhinnad

Superkaubamärk
Persil valiti enam kui 1000 nomineeritud kaubamärgi seast üheks Saksamaa superkaubamärgiks aastatel 2014/2015. See eriauhind antakse ainult parimatele ja tugevamatele toodetele ning ettevõtte kaubamärkidele.

Top-Marke
Persil võitis populaarseimate kaubamärkide auhinna „Top-Marke 2008“ pesuainete kategoorias. Auhinna väljaandja on ajaleht Lebensmittel Zeitung ja tuntud turu-uuringute instituut GfK.

Auhinnad

Võidukas uuendus
Ajaleht Lebensmittel Praxis nimetas tuhmumisvastase koostisega toote Persil Megaperls® 2007. aastal pesuainete kategoorias kõige edukamaks uuenduseks ning kõikide toidukauplustes müüdavate toodete kategoorias mahtus see 10 edukama uuenduse sekka.

Kõige usaldusväärsem kaubamärk
Ajakirja Reader’s Digest läbiviidud Euroopa suurimas tarbijauuringus nimetati Persil oma kategoorias kõige usaldusväärsemaks kaubamärgiks.