Persil Persil-Premium

Auhinnad

Superkaubamärk
Persil valiti aastatel 2014/2015 enam kui 1000 kandideerinud kaubamärgi seast üheks Saksamaa superkaubamärgiks. Selle erilise auhinna saavad ainult parimad ja tugevaimad tooted ning kaubamärgid.

Top-Marke
Persil võitis „Top-Marke 2008” tippkaubamärkide auhinna pesuvahendite kategoorias. Auhinna andsid välja ajaleht „Lebensmittel Zeitung” ja tuntud turundusuuringute instituut GfK.

Auhinnad

Võidukas uuendus
Ajaleht Lebensmittel Praxis nimetas tuhmumisvastase koostisega toote Persil Megaperls® 2007. aastal pesuainete kategoorias kõige edukamaks uuenduseks ning kõikide toidukauplustes müüdavate toodete kategoorias mahtus see 10 edukama uuenduse sekka.

Kõige usaldusväärsem kaubamärk
Ajakirja Reader’s Digest läbiviidud Euroopa suurimas tarbijauuringus nimetati Persil oma kategoorias kõige usaldusväärsemaks kaubamärgiks.